Hledat
Kategorie
    Značky
      Blog
          Nenalezeny žádné produkty.
          KontaktPorovnat
          Uživatelské menu
          Menu

          Časté dotazy

          Mohu si z E-Shopu objednat zboží klasicky na fakturu se splatností? 
          Bohužel, tuto možnost pro E-Shop nenabízíme, ale lze využít platbu přes zálohovou fakturu. Po uhrazení zálohy zboží ihned odesíláme. 

          Jak dlouho trvá doručení zboží? V jakém čase se doručuje?
          Pokud je zboží skladem, tak do dvou pracovních dnů. Systémoví dopravci doručují v čase 7-18 hodin. Při předání zboží dopravci obdrží zákazník do e-mailu kontakt na řidiče, se kterým je poté možné se na doručení individuálně domluvit. 

          Kdy si mohu zboží vyzvednout v případě osobního odběru? 
          V případě osobního odběru, pokud je zboží skladem, je možné jeho vyzvednutí prakticky obratem. Doporučujeme stav na skladě ověřit telefonicky. 

          Kde je možný osobní odběr a jaká je otevírací doba?
          Osobně si zboží můžete vyzvednout na naší centrále na adrese Vinohradská 366/91, 618 00 Brno, CZ. Otevírací doba: Po - Pá: 9.00 - 12.00 a 13.00 - 16.00.

          Jsou všechny produkty skladem? 
          Snažíme se mít co nejvíce produktů na skladě. V případě že není zboží skladem, je možné se o jeho dostupnosti informovat telefonicky nebo e-mailem. 

          Jaké jsou možnosti platby? 
          V případě osobního odběru je možné platit jak hotově, tak i kartou. U platby na dobírku a přepravy přes DPD a PPL je možné zaplatit kurýrovi rovněž hotově nebo kartou, v případě přepravy přes Raben pouze hotově. Zálohová faktura se hradí převodem z účtu. Nabízíme i možnost platby kartou online přes platební bránu GoPay. 

          V jakém případě mám nárok na dopravu zdarma? 
          Dopravu zdarma máte automaticky při nákupu zboží v hodnotě nad 3000 Kč bez DPH. 

          Mohu na E-Shopu objednat zboží bez registrace? 
          Bohužel, na E-Shopu neumožňujeme objednání zboží bez registrace. 

          Jaké jsou výhody registrace? 
          Díky registraci nebudete muset vyplňovat pokaždé fakturační a dodací adresy. Snadno najdete přehled objednávek a faktur. Můžete si zboží uložit do oblíbených, přidat své kódy, svůj název zakázky a rychle vyhledat už objednávané zboží, nebo snadno zopakovat svoji předešlou objednávku. Můžete mít také rozpracovaných více košíků pro různé zakázky. 

          Co když Vám potřebuji sdělit bližší informace pro dopravu? 
          V košíku v dodacích údajích je "Upřesnění místa dodání". Zde nám můžete upřesnit, kde přesně vás řidič najde (např.: areál skladu, uličkou dozadu a poté doprava), nebo že k vám třeba neprojede velké nákladní auto. 

          Co když Vám potřebuji sdělit něco dalšího? 
          V košíku na konci je formulář pro "Doplňující údaje", nebo nás můžete kontaktovat telefonicky mezi 7:30 - 15:30 hod (+420 724 171 864), nebo e-mailem (info@tartshop.cz). 

          Jak postupovat v případě reklamace? 
          Reklamace se řídí reklamačním řádem. V případě potíží nás kontaktujte, poškozené zboží nafoťte a spolu s podrobnostmi pošlete na info@tartshop.cz.  
          Požadavek nemůže být odeslán. Zkuste to znovu později

          Košík obsahuje nepovolené položky.

          Košík je prázdný

          Zboží bylo přidáno do porovnání.

          Prosím čekejte...
          Objednávku nelze dokončit, zkuste to prosím později.